Monday, June 9, 2014

Trauma Atas Kejadian Pecah Rumah

Assalamualaikum..

Rentetan musibah yang melanda kami di entri http://www.lydiamiza.com/2014/06/rumah-kena-pecah.html?m=1 tempoh hari... Anak kecil ni dan diri LM sendiri masih trauma.

Lutut rasa lemah longlai, perut mula rasa memulas dan tekak rasa macam nak muntah. Perasaan bercampur baur.. Takut, resah dan terancam..

Nak tidur malam pun rasa tak selamat. Rasa takut mereka datang lagi. Kalau boleh nak buka lampu tiap penjuru rumah:(

P/s: doakan semangat kami pulih. Entah bagaimana harus kami lalui trauma ini. Cuma mampu menangis dan mengadu pada Allah yang Esa saja😔



www.tips-fb.com

7 comments:

QasehnyaRania said...Reply To This Comment

masa kejadian LM ada dlm rumah ke?
rumah saya pon kena pecah juga tapi last year. beberapa hari sebelum ramdhan.

tapi saya xda di rumah sbb kja.
tp mmg bila ddk sensorang rasa mcm x selamat je.sbb org dh pernah masuk kan..

sy doakan dri jauh smga LM sekeluarga cepat pulih semangat.aamiin

http://lobaksusue.blogspot.com/2014/02/rumah-kena-pecah.html

Aty_Fared said...Reply To This Comment

risau nya baca... semoga selamat semuanya..insyaa Allah.. semoga penjenayah dapat di tangkap dengan segera..

Cik Merah said...Reply To This Comment

Ya Allah. besar dugaan. Sabar. Pasti ada hikmah yang lebih baik di sebalik kejadian yang berlaku.

Suria Lekatlekitgurl said...Reply To This Comment

Trauma memang susah nak hilang.. Takpe kak semoga Allah melindungi KAK LM & family dari sebarang malapetaka & kejahatan manusia jin & syaitan

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

Byk2 berdoa LM..baca doa bg pulih blk semamgat..inshaAllah..
Rin doakankan trauma LM sefamily cpt2 hilang ye..amin

Mama Safiy Arfan said...Reply To This Comment

dugaan bsr buat sis n family..bace doa banyak2 utk pulihkan semangat blk

Mrs. Abi said...Reply To This Comment

sabar kak... nak tido bdoa semoga selamat semuanya dan yakin dengan Allah... jgn takot ye kak...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...