Thursday, June 19, 2014

Ulser Mulut

Salam..

Entah kenapa sejak semalam rasa dekat anak dalam mulut dan area dekat-dekat anak tekak ni macam ada ulser. Sakit dan pedih:(

Seingat LM setiap hari banyak je minum air(erk.. Banyak ke? 2.5 liter je). Tak tau kenapa boleh ada ulser. Kena tanya encik doktor ni!

Punca bibir bawah LM pecah pun sebab kelmarin syafik melompat minta didukung tup tup terhantuk kepala dia ke dagu LM. Terasa bibir berdarah bila telan liur.. Bila lap dengan tisu, sah! Bibir pecah.

"Toli ummi"..( sorry ummi) .. Bila dia cakap sori tak jadilah LM nak sentap walau bibir rasa bisa.

Mungkin luka tu boleh berjangkit jadi ulser di tempat lain ke? Huhuhuhu

www.tips-fb.com

1 comments:

Suria Lekatlekitgurl said...Reply To This Comment

mungkin faktor cuaca panas jugak penyebab ulser ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...