Monday, July 7, 2014

Karipap Daging


Alhamdulillah..

Berjaya juga siapkan karipap daging ni. Dah berapa hari nak makan karipap daging tapi tak terbuat. Hari ni nekad nak buat walau badan tak larat mana.



Tiga biji kentang je pun.. Dapat lah 31 biji saiz dua kali gigit. Hehe

Sedapnya karipap . Lama tak buat karipap. Rasanya kali terakhir masa buat untuk dibawa ke surau malam jumaat dulu. Berapa bulan dah ...

Ada dalam 7-8 biji LM frozenkan. Takut tak habis pula kalau goreng semua. TQ Allah.. Dalam keadaan macam ni masih memberi sedikit tenaga untuk daku membuat sedikit juadah buat keluarga. Menu untuk lawan nasi hari ni asam pedas ikan merah bersama bendi . Bertambah- tambah maisarah makan. Ummi dengan azhad saja yang tak makan nasi . Azhad demam, ummi pulak.. Paham- paham aje lah:)


www.tips-fb.com

5 comments:

MizzTina said...Reply To This Comment

teringin nk buat karipap..tp xpandai buat doh dia tu.. huhuhu.. sedeyy

CikLily Putih said...Reply To This Comment

suker karipap daging tapi tak reti buat lah ..hehehhe

ArshSabila said...Reply To This Comment

Look so tempting dik..terliur akak!

btw, akak dah tuka link blog..atas sebab-sebab tertentu yang tak dapat dielakkan..tapi content etc tetap sama jerk lagi...ngegege..

Salam sayang dri kakakmu,
Kak Ann

Mummydearie said...Reply To This Comment

Saya lagilah lama tak buat karipap ni, LM. Last sekali sebelum kahwin dulu :)

elis said...Reply To This Comment

karipap...oh karipap...mak ayah saya tke karipap frozen..tp saya lah satu2nya anak yang tak reti klem karipap tp masih pandai buat inti..bila sy yg bentukkan karipap tu..mcm2 saiz bole jadi..dan bentuknya..jgn dikenang la kan...hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...