Wednesday, July 9, 2014

Lembik

Salam...

Sampai hari ni badan terasa lemah longlai sampai lembik. Semalam.. Walau pun menu berbuka meriah dengan nasi minyak hujan panasnya, ayam masak merah, dalca, acar jelatah, tauhu sumbat, tauhu goreng isi ayam, air tauhu lagi.. Dan semuanya pastilah homemade tapi tau apa yang mampu masuk tekak ni?? Hanya air soya dan tauhu isi ayam tu saja. Buah honeydew..

Tak sempat solat magrib lagi dah tergolek- golek tiga empat kali muntah. Kalau dah sebut tahap tergolek tu paham sendiri lah ye.. Maknanya memang merangkaklah keluar dari bilik mandi.

Lepas solat sambung lagi muntah entah berapa kali tak tau.. Pedih perut jadinya.. Tekak sampai rasa pahit.

Jadi lembik badan asik muntah.. Akhirnya sahur tadi makan kurma sebiji dengan susu suam segelas. Moga dapat bertahan sampai petang. Trauma nak makan sebab takut muntah lagi.. Sobss

www.tips-fb.com

4 comments:

Kakzakie said...Reply To This Comment

Dik... selimut KFC tu pada kakak tak berbaloi. Chickennya anak-anak kurang minat sebab pedas. Tapi harga hari itu kakak beli tak silap hampir RM50/- sebab ada campur set lain. So kalau adik nak beli baik fikir 2X. Utk Syafiq mungkin ok tapi kalau si kakak alahai buat cantik-cantik ajelah...

sud@is said...Reply To This Comment

masak begitu bayak sekali,, patutlah lembik. saya 2,3 lauk pun dah lemah longlai.....

kena rehat LM....

Mummydearie said...Reply To This Comment

Kesiannya LM. Moga cepat hilanglah mabuk tu ya. Teringat pulak zaman kita dulu-dulu...

Mrs. Abi said...Reply To This Comment

klo mcm tu akak mkn kurma byk2... makan apa yang akak boleh makan... jgn tak makan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...