Wednesday, July 16, 2014

Maggie

Salam...

Bahaya ni.. Tekak tengah kacau bilau ni kita tak tau apa yang kita teringin. Dah dua tiga hari teringin sangat nak makan maggi tomyam. Tapi diam kan saja tak cakap dengan siaa pun.

Kebetulan lepas terawih bos besar beli barang dia beli maggi kari? Maggi???

Dah tahan iman pun tak boleh juga. Pukul 11 lebih LM masak maggi tu. dah la bungkus besar tu pulak. Huhu..

Bila masak maggie qila dan ad pun sama menumpang. Bila masuk dapur bos besar terkejut beruk la tengok LM menyuap maggie. Ye la.. LM ni bukan lah penggemar maggie. Nak makan setahun sekali pun payah. Kalau anak nak maggie kemain marah lagi LM , ceramah berjela. Budak ni kalau ada stok maggie asik nak itu saja, tu yang LM tak suka tu. Tapi.. Bila diri yang mengandung ni teringin.. Aduh duhhhh rasa macam tak tau nak cakap apa. Walau pun makan sikit tapi tetap pelik, napelah maggi yang diidamkan?

www.tips-fb.com

5 comments:

ctpayong said...Reply To This Comment

as salam.

sesekali tak ape...

selamat ber#maggie

sud@is said...Reply To This Comment

selera menyogsang kot....sekali ok ja....

Aisy Nasiha said...Reply To This Comment

Sesekali takpe.saya pun beberapa hari lepas beli magee cup n makan. Terasa nak sangat makan..

Syuhada Salleh said...Reply To This Comment

suka mkn megi..bln posa ni x smpt mkn lg..

Mummydearie said...Reply To This Comment

Oh, mengidam maggi yang jadi larangan pada anak-anak padanlah dipendamkan ye! Nasib baik bos besar pandai baca fikiran dapatlah merasa makan maggi malam-malam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...