Tuesday, July 15, 2014

Maraton Membiskut


Salam..

Dalam melayan alahan kehamilan ni dapat soalan cepumas dari adik ad. Kita raya nanti buat biskut apa ummi? Errrr.. Nak nanges ooo dengar soalan dia tu..

Dah janji dengan dia nanti pagi tolong ummi buat kuih. Tapi sebab memang mual bila nampak cahaya matahari.. Pukul 9.30 pagi baru mula mengukis..



Semperit susu.. LM buat belang pink putih.. Maraton buat semperit susu, coklat cips, biskut suji arab dan biskut cranberry cereal. Huhu nak patah pinggang ...

Harap nanti ada kekuatan untuk buat sikit tart nenas dan sikit bahulu. Tu saja yang mampu kot.

Entah dari mana kekuatan membiskut itu datang. Mungkin kerana hajat ingin menunaikan permintaan si anak kecil ni. Syukurlah..

www.tips-fb.com

4 comments:

uncle gedek said...Reply To This Comment

bau harom biskot sampai sini!

Kira Sakura said...Reply To This Comment

kalau dah anak2 mintak mesti mengalah jugak kan kak huuuu

aDisH.sHidA said...Reply To This Comment

dengan anak2 kan..x larat pun buat jugak...

Mummydearie said...Reply To This Comment

Aduhai, LM! Masih boleh lagi membiskut banyak-banyak. Tabik springlah kat LM!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...