Tuesday, July 1, 2014

Mungkin Ia Membantu


Salam...

Tadi jumpa kat fb cara ni.. Mungkin ia dapat membantu kalian yang selalu ambil masa tercari- cari mana bahagian akhir selotep yang kita telah potong.



Kalau kuku pendek lagi susah nak cari kan? So.. Mari kita tanda dengan pencungkil gigi:)

Jimat masa!
www.tips-fb.com

9 comments:

Aziela said...Reply To This Comment

Saya selalu lipatkan saja sikit di hujung celotape tu kak....

sud@is said...Reply To This Comment

Gud idea Lm tq share disini......
selamt berpuasa

uncle gedek said...Reply To This Comment

ini genius!

hehe

TunSha Ayunie said...Reply To This Comment

haha ! Sha pun lipat sikit... anyway, sokong uncle gedek, ini genius ! hee ~

Mak Lagenda said...Reply To This Comment

Biasanya, mak kelepet je sket bahagian ujung silotape tu. Senangg...tak pyh nak bgn duduk cr pencukil gigi tu lak.

Errr..lgpun, btg lidi si pencungkil gigi tu xde dlm umah mak. Thehehe

Kira Sakura said...Reply To This Comment

haaaa bijak!!! selalu nya kira lipat je hujung2 tu tapi kadang terlupa :p

Aisy Nasiha said...Reply To This Comment

Ooo.. bagus ni. Masa menguruskan kertas soalan exm memang berguna teknik ni.

Mummydearie said...Reply To This Comment

Selalunya saya lipat sikit bahagian tepi hujung. Kalau tak pun saya letak secebis kertas kecil sebagai penanda. Bagus gak idea baru nih.

Ammar said...Reply To This Comment

Hahahaha. Good idea!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...