Friday, July 11, 2014

Sweet Sour


Salam..

Ni menu orang sakit. Melayan sakit sambil layan keletah mulut syafiq. Sibuk tanya ummi masak apa sebab dia lapar sangat.

Lapar apanya? Makan nasik dengan gulai udang kemain banyak lagi. Kek coklat habis dua bijik. Padan la dengan perut budak dua tahun lebih..



Ikan apa ntah.. Kulit macam kerapu tapi rupa iras siakap. Tengok macam best aje buat sweet sour maka hantam sajalah..

Sayur kobis goreng letak kicap. Cukup la.,

Err dah kisar dhal. Kalau larat dapatlah makan kuih vadei. Kalau tak larat.. Abaikan sajalah kacang dhal tu kan?

Ayahnya sms kata jom berbuka nasi arab. Tapi.. Mengenangkan magrib kan masa suntuk, malas pula buru- buru nak balik solat bagai. Lagi malas nak layan kot la budak syafiq tu mengamuk nanti. Dah la tak tido siang ni.

www.tips-fb.com

5 comments:

Mrs. Abi said...Reply To This Comment

eh sama la lauk kita harini... tapi awinnye ikan bawal...

kalo tak silap tu ikan gerut kot hehehhee... kot la... taktau betul ke tak hehehe

ejulz said...Reply To This Comment

perghh.. meleleh air liur pagi2 ni kak.. hehe

sud@is said...Reply To This Comment

Nmpak mengancam Lm, mata ikan macam terbuka, ucap skmt bebuka tu,.

Kira Sakura said...Reply To This Comment

akak take care tau, dan tahniah :)

Mummydearie said...Reply To This Comment

Rajin LM memasak. Lagipun ada anak-anak ni kalau dapur selalu tak berasap pun susah gak :)

Lupa pulak makan apa masa berbuka hari Jumaat tempohari. Rasanya macam buat pilov.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...