Sunday, July 20, 2014

Tak Ada Yang Menarik

Salam..

Lama sungguh blog ni sepi tanpa sebarang cerita kan? LM tak sihat, melepek sangat. Lepas sahur muntah berkali- kali. Mana tak melepek, rasa kering kurang air dalam badan.

Nanti lepas berbuka atau sebelum tidur muntah lagi. Bila dah muntah nak bangun sahur pun liat. Hurmmm sabar sajalah.

Mujur insan yang sayangi diri ni kerap ingatkan jangan lupa minum susu. Alhamdulillah.. Setakat ni Anmum sangat membantu. Segelas Anmum dan sebiji kurma saja yang mampu ditelan namun ia mampu buat diri bertahan untuk jalani ibadah puasa.

Tak menarik pun kan cerita alahan mengandung ni.. Tu yang malas nak share tu
www.tips-fb.com

4 comments:

deno said...Reply To This Comment

Kak lydia mengandung?? Ya Allah alhamdulillah rezeki kaklydia lagi.. Tahniah kak!!!^^ Wah nanti syafiq jadi abang la...

Btw, akak jaga diri tau.. Sayang kak lydia..! <3

Hafizin Jamil said...Reply To This Comment

mengandung eh kaklong. ada adik baru la syafiq tu. tahniah kaklong. :)

Kira Sakura said...Reply To This Comment

alhamdulilah sekurangnya akak masih dapat jalani ibadah tu kan. klu ponteng esok2 nk gnti time BF nanges jugak tu huuuu

Mummydearie said...Reply To This Comment

Takda cerita janji berupdate blog pun jadilah. Boleh juga dibuat bahan bacaan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...