Thursday, July 3, 2014

Tutup Tempahan Biskut

Salam..

Nampaknya akibat kesihatan diri yang tidak mengizinkan, LM terpaksa tutup tempahan biskut semperit dan tart nenas. Tiada tempahan baru akan diambil. Lepas raya baru ambil tempahan baru itu pun jika LM sihat..

Melepek dan tak mampu bangun pun.. Nak masak pun macam terpaksa merangkak. Nak bawa diri pun tak mampu. Nampaknya.. Kesihatan diri perlu diutamakan . Maaf dipohon..

Bagi yg dah order boleh ambil kuih kalian pd minggu ketiga puasa nanti ye

www.tips-fb.com

6 comments:

uncle gedek said...Reply To This Comment

ok, uncle maafkan...

Ammar said...Reply To This Comment

Ni mesti banyak sangat buat keje ni sampaikan sakit-sakit. Kalau macam tu akak keje dengan Ammar balik lah. hehehe. Insyaallah tak sakit lagi.

safurara said...Reply To This Comment

alahaiii~ akk rest ye kak.moga cepat sihat.

ummi aqilah (LM) said...Reply To This Comment

Wahh memang ditunggu2. Bak meh surat tawaran keje. Kikiki

ummi aqilah (LM) said...Reply To This Comment

Amin. Tq rara

ummi aqilah (LM) said...Reply To This Comment

Hehehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...