Friday, August 29, 2014

Harap Sempat Dan Sempurna

Salam...

Hari ni kena maraton buat roti sosej dan toti pandan untuk tempahan. Rasa debar pula.. Harap sempurna kejadian roti dan sempat lah hendaknya siap sebelum tuannya ambil jam 1 tengah hari nanti.

Adik ni duduk putrajaya. Dia memang biasa tempah roti hari jumaat. Untuk makan sendiri.. Tapi agak banyak bila dia tempah. Biasanya lebih dari rm30 sekali beli.

Apa pun memang senang hati dapat berurusan dengan dia ni. Kenal melalui fb atas kawan dan akhirnya dia memang jadi pelanggan tetap. Jarak tak jadi masalah pada dia..

Apa pun syukur.. Selain dapat rezeki, sedaya upaya LM cuba hasilkan roti terbaik dari dapur dengan bersih dan insyaAllah halalan toiyibah.

P/s: masih menanti doh naik..
www.tips-fb.com

2 comments:

Mummydearie said...Reply To This Comment

Harapnya dah selesai urusan LM. Moga semuanya seperti yang dimahukan. Untung kalau ada pelanggan tetap. Memang cari kita pun kalau nak apa-apa :)

Kira Sakura said...Reply To This Comment

kalau dekat dengan akak pun kira dah oder kat akak jugak hihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...