Sunday, August 10, 2014

Mangga Muda

Salam..




Uish pagi- pagi dah terliur tengok mangga muda bergayut- gayut kat gerai di pasar borong pagi tadi.

Minta encik Z belikan sikit. Hihi. Sedap colek ngan kuah rojak mak bee.

Lebih tu nanti boleh buat jeruk mangga pedas. Nyumss
www.tips-fb.com

12 comments:

Aisy Nasiha said...Reply To This Comment

Dah abis ke makan mangga ni? Nampak sedap tu. Orang tak mengandung pun boleh teringin bila tgk ni.

LM, tadi saya ke rumah kawan di SK, taman lestari putra. Teringat ke LM, tapi nak terjah takut LM tak bersedia pula dgn alahan tu..

NinaAz said...Reply To This Comment

gulp. kecur liur tetiba. hee

anamizu said...Reply To This Comment

wahhh sedap mkn mgga muda dgn colek kuah rojak !

rindu ummi. slm aidilfitri ummi sekeluarga.. smoga ummi baik2 saje ye :)

sud@is said...Reply To This Comment

Buat jeruk tentu sedapp...

Mummydearie said...Reply To This Comment

Alamak, tumpang terliur sama!

Kira Sakura said...Reply To This Comment

kak. kalau jeruk kita buat sndiri boleh makan ke masa preggy? sebab nk mkan jeruk org jual tu takut pulak tajam kan huuu

ummi aqilah (LM) said...Reply To This Comment

Buat sendirik blh je dik, gula dan kapur je pun. X bahaya

ummi aqilah (LM) said...Reply To This Comment

Meh la tumpang cicah

ummi aqilah (LM) said...Reply To This Comment

InsyAllah esok kot nk rajinkan diri buat jeruk

ummi aqilah (LM) said...Reply To This Comment

Salam lebaran ana. Tq atas doa ana

ummi aqilah (LM) said...Reply To This Comment

Kikiki.. Ampun!!

ummi aqilah (LM) said...Reply To This Comment

Ada lagi. Meh la dtg beraya blh cicah sama2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...