Thursday, August 21, 2014

Pulut Kelapa Bersama Ikan kering

Salam...perut lapar tak masuk nasi memang buat ulu hati pedih dan perut senak.

Selera makan memang payah nak datang sekarang ni. Setakat ni susu dan epal dan buah lain saja yang mampu ditelan untuk mengalas perut.



Semalam lagi teringin nak makan menu ni tapi tak larat nak buat. Sebab perut dah pedih menahan lapar LM buat juga lepas bagi anak makan nasi.

Dulu masa kat ganu selalu buat masa musim hujan. Kalau LM tak buat jiran datang hantar. Kelapa parut bersama gula dan garam.. Lembut saja kena kat tekak. Alhamdulillah.. Kenyang dah.
www.tips-fb.com

9 comments:

Aisy Nasiha said...Reply To This Comment

Eh.. buat orang tgh mc ni teringin pulak nk makan pulut cam ni.. hihi

NURUL AQIDAH AZAHAR said...Reply To This Comment

sedapnye..singgah bw cn http://mummysupplementshop.blogspot.com/

kakyon said...Reply To This Comment

sedapnya makan masa musim hujan. masa tu cuaca sejuk..perut pun lapar aje..

Mrs. Abi said...Reply To This Comment

awin suka makan dengan ikan rebus hehehe...

Misz-ella Ismail said...Reply To This Comment

Ya Allah Dik .. sedapnya. Lama Kc tak makan pulut dgn ikan masin ni.

Tihara said...Reply To This Comment

wahh yang ni memang superb :)

NinaAz said...Reply To This Comment

sedapya mkn cenggini. kao nina maw tambah2 ni pulut ngn ikn kering. ikan rebus goreng pun sodap!

Mila Hilas said...Reply To This Comment

adoii tgk ni pic buat sy teringatkan kg huhu....sedapnye sis pulut tu

FiZ said...Reply To This Comment

favourite parents saya ni.tapi saya makan juga cuma tak banyak la.kalau pulut tu lembut..sedapnye...hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...