Thursday, August 28, 2014

Red Velvet


Salam...



Cuaca mendung.. Bila buat kek , makan sejuk2 mengalas perut yang lapar memang nikmat kan?

Siapa suka red velvet? Kalau beli kat kedai mahal.. Buat sendiri berbaloi.. Boleh makan banyak kan?
www.tips-fb.com

6 comments:

sud@is said...Reply To This Comment

semalam baru buat kek ni....lm punya cantik saya punya comot sangat

Rai Ourkizuna said...Reply To This Comment

cantik merahnya...

Shark Kay said...Reply To This Comment

warna dia mmg kebabom,
tengok warna dh cukup terpikat red valvet nie.

mama ka0ri said...Reply To This Comment

mama kaori tak makan red velvet..sebab rasa susu..haha..

ismahasmi said...Reply To This Comment

suami saya suka betol kek red velvet ni. padahal dia tak suka manis. tapi kek ni dia suka je. saya memang jenis suka kek. seronok kalau makan kalau baru keluar dari peti. nyaman je... hehehe

Mummydearie said...Reply To This Comment

Saya suka! Tapi selalunya belilah. Semalam baru nak cari red velvet yang murah jual kat Aeon tu tapi dah takda pulak. Sedih!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...