Thursday, August 14, 2014

Rumpai Laut-Murah


Salam..




Rumpai laut?

Ada lagi yang mencari rupanya. Jual murah-murah je,rm5/100 gram. Dulu orang jual 20-30 rm untuk 100 gram. Nak habiskan stok. Malas nak jual dah.. Perut dah membesar, nak rest.

Ahli kelab diet atkins mencari rumpai laut ni untuk lancarkan sistem pencernaan, elak sembelit. Tapi ramai jugak yang beli untuk minuman kesihatan atau buat kerabu:)

Kalau nak sms saja 0127841046 . Stok ada dalam 3-4 kg jugak ni.
www.tips-fb.com

5 comments:

Kakzakie said...Reply To This Comment

Sekarang ni mudah nak dpt dah dik. Tempat kakak ni ada yg hijau, purple, kuning, plain pilih aje mana nak. Harga pun dah makin murah..

Afifah Azmi said...Reply To This Comment

waah. Untuk kulit pon elok ni :D

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

tak rajin betul nak makan gini tau LM
takde ke yg dlm bentuk tablet..hehehe

Mummydearie said...Reply To This Comment

Oh, LM jual rumpai laut juga ya? Tak pernah pula membelinya. Saya benda-benda elok cam ni memang 'liat' sikit nak telan tau :)

Ann Ishak said...Reply To This Comment

pernah makan kerabu rumpai laut, sedapppp :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...