Thursday, August 14, 2014

Sebab Ini Saja Yang Tekak Mahu


Salam..

Hari ni masak sup tulang lembu. Tapi.. Tekak tak bagi kerjasama. Memang tak boleh nak menyuap pun nasi.. Huhu

Perut pedih, kepala pening sangat tapi., nak makan apa ye?

Tiba- tiba teringin nak makan roti panas. Maka dalam hujan tadi menguli roti. Pukul 7.30 baru bakar.. Lambat naik sebab cuaca tak panas.



Buat dua jenis... 1/2 adunan saja. Dapatlah 10 ketul roti sosej dan satu loyang roti sarang lebah ni.

Sos butterscotch pun tak siap buat lagi. Memang tak larat. Sebelum tido lah buat.. Kalau x larat makan la camtu aje wahai anak- anak syurga.

LM makan banyak ke roti? Ehehe.. Makan seketul je. Tak boleh masuk. Rasa pahit pulak peran tekak ni kat sosej tu. mengada betul tekak ni kan? Huwaaa.. Tekak payau makan apa pun x best tau!

Anak2 syurga ni meriah la makan roti panas. Laju la dorang. Rezeki perut mereka. Apa pun alhamdulillah perut terisi juga dengan seketul roti ni. Moga memberi tenaga untuk teruskan perjalanan hidup ini.
www.tips-fb.com

4 comments:

mai has said...Reply To This Comment

pandai nye buat roti...saya selalu buat roti bila sejuk dia keras.huhuh

uncle gedek said...Reply To This Comment

kalau ada lebih, boleh berniaga sekali!

Rai Ourkizuna said...Reply To This Comment

ya allah rajinnyaaa... jelesss...

Mummydearie said...Reply To This Comment

Rajinnya LM. Memang respek. Dalam pada melayan kerenah anak tekak dan mabuk masih boleh lagi buat semua ni. Tak tahu nak kata camna lagi ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...