Friday, August 29, 2014

Tempahan roti


Assalamualaikum..

Alhamdulillah siap juga.



Sori lah tak tayang gambar dari atas. Ada nmbr telefon kat sticker tu. hihihi


Tempahan roti sosej bunga 15 biji dan roti pandan. Nampak tak banyak bagi yang pro tapi sebab melayan mabuk ni memang kena beri sepenuh perhatian agar tak terhangus atau terover perap.

Roti pandan ada lebih seloyang dan roti sosej ada lebih dua ketul untuk rumah sendiri. Takpe, sebab roti sosej memang dah buat banyak malam tadi untuk sarapan tapi banyak juga yang dimakan sebelum tido. Dapat roti panas manalah budak ni sanggup menolak kan..





Haaa yang ni sebelum bakar untuk anak2 malam tadi.

P/s: sebenarnya suka juga kalau ada tempahan sebab bila buat untuk orang boleh selit sekali untuk makan sendiri. Penat buat tak terasa bila untuk makan pun ada dan duit pun masyuk.
www.tips-fb.com

6 comments:

Kakzakie said...Reply To This Comment

Ini yg dikatakan surirumah pro-aktif. Sambil melayan mabuk masih tunaikan hajat org. Kesian kan kalau org minta tolong tak buat.

Alhamduillah... buat utk org yg dlam rumah sendiri dpt juga merasa.

sud@is said...Reply To This Comment

Roti sardin 1..hey sedapnyaa..

Zalin Mansor said...Reply To This Comment

teruskan pro-aktif kak..hehe..

Misz-ella Ismail said...Reply To This Comment

teringin nak rasa. Satu hari nanti, ye.

Kira Sakura said...Reply To This Comment

nak beli breadmaker tak terbeli lagi. nak nguli sendri ayoooo

saia taa kuad hihihihi :p

Mummydearie said...Reply To This Comment

Asal duit masuk, buat kerja senyum saja, LM :)

Masih lagi ambil order walaupun melayan mabuk. Ish, respek betul kat LM ni.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...