Monday, September 29, 2014

Buah Dokong


Salam...

Buah dokong..

Zaman dulu- dulu buah dokong ni biasanya dalam harga rm6-7 sekilo tapi sekarang ni LM tengok makin murah la pulak. Mungkin kerana lambakan buah ni maka harganya makin murah. Semalam beli harganya rm 5 untuk dua kilo.




Gambar gelap?
Dalam hujan lebat LM makan buah dokong ni. Daripada pagi buat kerja tanpa henti.. Letihnya..

Ni tadi cuba baring. Aduh! Baring atas karpet terus sakit pinggang jalan pun tempang. Huhu.. Sampai macam tu sekali penangan orang perut besar ni ye?

Tak berani nak baring lagi.. Baik layan mata mengantuk ni sambil makan dokong. Nyumsss sedap!

www.tips-fb.com

4 comments:

hainom OKje said...Reply To This Comment

Tak ingat harga lama mungkin jarang beli kot....mmg sedap layan dukung ni tambah lagi dlm gelap .....tak perasan makan banyak hehe

sud@is said...Reply To This Comment

jangan makan banyak nnti angin satu badann...hehe

anamizu said...Reply To This Comment

salam ummi :) wahhh buah dokong.. mak dgn abah ana suka jugak mkn buah dokong ni.. tapi ana je x pandai mkn hehe



p/s : ana tukar url baru (ana-mizu.blogspot.com)

MizzTina said...Reply To This Comment

kt tmpt sy sekilo rm2 kak.. tp xbeli pun sbb nmpk xfresh..hahaha.. memilih..

baring mengiring je kak..baring slow²..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...