Tuesday, September 9, 2014

Coklat...

Salam..



*Abaikan coklat yang berpeluh akibat disejukkan dalam peti ais tu( LM nak cepat beku, cepat sket siap)

Suka coklat? Ops tak suka dok diam2 eh!

Ni kisah haritu.. Kebetulan memang ada sekilo lebih lagi bar coklat yang tak terusik, konon nak buat coklat nak bawa balik kampung tapi tak buat, tu yang tangguh sampai berbulan lamanya

Mengenangkan harga sekilo pun dah berapa hengget.. Sayang la kalau rosak atau dimakan bubuk ke apa..

Gagahkan diri buat jugak coklat untuk kudapan budak- budak ni. Buat dua perisa, satu yang coklat biasa ni satu lagi yang strawberry.

P/s: time rajin suka lah letak filling almond, kismis bagai.. Time malas buat kosong je la. tu pun laku gak. Hehehe



www.tips-fb.com

1 comments:

Mummydearie said...Reply To This Comment

Rajinnya alahai, LM ni. Ni kalau jemput datang rumah, memang laju je nak bertandang :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...