Tuesday, September 23, 2014

Donut Gebu Memang Jadi Kegemaran LM


Salam...

Haaa tengok tajuk je korang dah tau pasni kalau LM gebus sebab makan donut la kan?

Mak aii sejak hamil ni memang LM suka sangat donut. Tapi nak donut yang sedap. Kat sini belum jumpa lagi yang sedap. Selalu dapat yang jenis liat! Grrr



Ni donut yang LM buat pagi tadi. Teraandar kekenyangan. Jangan tanya berapa bijik LM ngap. Tak terkira.. Ekeke

Ingat tak aritu LM ada cerita buat pjj donut dengan usahawan roti dari Sik kedah tu? Haaa ni resepi yang LM belajar tu lah

Masih lagi belum lulus. Kata cikgu, kena goreng bagi lebih gelap sikit. Cara buat lubang pun masih tak lulus. Cikgu cucuk pakai jari je.. Murid dia terkial2.. Haha

Apa pun, alhamdulillah.. Ngidam nak makan donut di chepir kedai pengetua nor jannah tercapai sudah. Kalau tak ambik pjj ni merayu gak mintak laki bawa gi beli donut kat sik kot?

P/s: nape lah asik nak makan donut ni. Sobsss gemuks la pasni:(
www.tips-fb.com

2 comments:

Aisy Nasiha said...Reply To This Comment

Haha.. takpe..gemuk ni boleh kurus nanti. Agaknya baby pun nati suka makan donut juga.. kan..

Mummydearie said...Reply To This Comment

Aduh, takut sungguh LM ni gemuk ya. Takpalah kan tengah pegnan. Makan ajelah asalkan jangan melantak.Hehehe.

Oh, inilah hasilnya belajar pjj bab donut mengdonut tu ya? Kalau sekali tengok memang tak sia-sialah belajar dari jauh.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...