Friday, September 12, 2014

Kerepek Jejari Ketam


Salam..

Apa ni ummi? Tanya adik ad.

"Kerepek crab stick.."

Owhhh sedap! Dia makan dan terus makan.



Sebenarnya lama dah nampak orang share benda ni tapi memang tak larat nak buat. Bukan sebab susah atau rumit, tapi sebab tak larat nak duduk lama nak koyak crab stick tu sebelum kena berdiri lama menggoreng hingga garing.

Hari ni gagahkan diri buat sikit. Sedap juga di lidah LM..

Sebab malas nak keluar ambik daun kari maka LM tak letak daun kari pun. Takut pedas kat lidah sikecik tak letak serbuk kari pun, cuma letak sikit serbuk pati ayam saja.

Mudah.. Kira okey la daripada duk kunyah keropok pelik2 kat kedai tu kan..
www.tips-fb.com

5 comments:

Mummydearie said...Reply To This Comment

Tak pernah pulak mencuba apatah lagi membuatnya. Rajin juga beli crabstick tapi selalunya buat benda yang sama jek :)

Rai Ourkizuna said...Reply To This Comment

Macam menarik je.. Boleh cuba utk snek bebudak ni..

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...Reply To This Comment

Ceraikam pastu terus gorg ye sis. Sennag je bila rajin bole buat. Ada je tu crabstik dlm peti

kakyon said...Reply To This Comment

Menarik untuk di cuba..tp kena tunggu cucu-cucu dtg..

Aisy Nasiha said...Reply To This Comment

Menarik ni.. boleh try nati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...