Friday, October 31, 2014

Bento

Salam...

Dah lama tak share gambar bento anak2 kat sini kan? Nak share gambar bento adik ad..




Adik ad ni memang suka nasi goreng. Alhamdulillah licin dia makan.

LM bekalkan nasi goreng dan ayam goreng saja. Buah pula 1/2 biji epal merah saiz besar dan 1/2 biji buah plum.

Untuk perut dia yang tak besar mana tu rasanya cukup kenyang kot...

P/s: walau simple tapi bukan tiap hari gigih buat bento anak2. Ye laa.. Dulu kat qatar memang wajib masak sebab takda jual makanan kita kat kantin.. Hehe
www.tips-fb.com

3 comments:

Diana Rashid said...Reply To This Comment

saya sampai sekarang masih gigih setiap pagi menyiap kan bent untuk maisara..heheh..

Suria Lekatlekitgurl said...Reply To This Comment

air tangan mak ni lebih sedap..

Mummydearie said...Reply To This Comment

Rajin juga LM ni. Saya ni bukan tak rajin tapi anak bujang trang tang tang tu tak suka bawa bento pergi sekolah. Katanya 'buat susah-susah je nak makan'. Janji dapat makan apa pun alas perut dan cepat, dah cukup bererti baginya. Itu yang bila nampak mak ambil balik sekolah tak sampai rumah dah mengadu lapar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...