Friday, October 17, 2014

HFMD- Oral Gel

Salam....

Alang-alang adik suria dah komen pasal oral gel hfmd LM share sekali gambar oral gel yang doc bekal kan untuk si kecik




Sebab ubat ni tak cukup LM ada minta encik Z belikan bonjela sebab baca2 dorang kata boleh sapu bonjela.. Tapi, rasanya ubat ni lagi cepat bertidak.

Malam ni gi lagi klinik mintak banyak2. Harap cepat sembuh ye dik.. Longlai badan LM jaga anak sakit. Meraung2 tahan sakit. Sayu hati bila tengok dia tengah kunyah nasi menangis tak tahan pedih kat mulut:(

www.tips-fb.com

3 comments:

Mila Hilas said...Reply To This Comment

cpt sembuh ye

sud@is said...Reply To This Comment

ala siannya sikecik sakit mulut yaaa, kita org dewasa pun tak tahan,,harap cepat sembuh ya nak makcik doakan

emieysandra said...Reply To This Comment

harap anak akak cpt baik..kesian kt mummy nye tu ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...