Monday, November 3, 2014

23 Minggu Kehamilan

Salam...

Alhamdulillah...
Kehamilan dah mencecah ke minggu yang ke23. Kesihatan diri sihat2 saja tapi kerap pitam( tekanan darah rendah)

Baby elok aktif..malah semakin sukar nak tido malam sebab dia asik menendang je kerjanya.

Hurmm takde ribut takda sebarang notis tup2 kena suntikan kancing gigi hari ni. Erk??? Rasa nak lari je. Adoiii!!! Takda persediaan mental tapi... Serah la jugak lengan ni untuk dicucuk:(

Jantina baby memang betul mengikut scan yang 18 minggu haritu.. Kali ni dah makin besar makin terserlah jantinanya. Alhamdulillah....

Apa pun diharap diari kehamilan kali ni berjalan lancar dan baby sempurna sihat sejahtera. Amin.

Air gula dah minum, suntikan kancing gigi pun dah.. Maka, selesai sudah benda2 yang merunsingkan kepala ni kot. Hehehe

Ops kepala baby dah cantik kat bawah, harap takdalah masalah songsang ke apa ke . Dah pusing naik atas pandai2 lah pusing balik turun bawah ye baby! Hehehe
www.tips-fb.com

11 comments:

Aisy Nasiha said...Reply To This Comment

Wah.. tak lama pejam celik pejam celik dah tunggu nak bersalin dah. Jantina sama dengan anak cik ta ke ni?

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

semoga dipermudahkan urusan LM sepanjang kehamilan ni ye..

Siti Zawiyah Rahmat said...Reply To This Comment

Semoga dipermudahkan urusan harian sis.. baby aktif bermakna baby sihat tu.. hihi

Jemput singgah blog saya..
www.cintavitamin.com

Diana Rashid said...Reply To This Comment

sekejap je rasa..tak lama lagi ada baby la kat rumah..best nya LM..hukhuk..dah pilih nama ke belum??:)

Mila Hilas said...Reply To This Comment

ouchh...bab cucuk kancing gg tu sy agak ngeri..ngilu je rsa huhu

ummi aqilah (LM) said...Reply To This Comment

Lenguh smpi x larat angkat tgn. Sobss

ummi aqilah (LM) said...Reply To This Comment

Tettttt tunggu!!!

ummi aqilah (LM) said...Reply To This Comment

Amin. Tq rine

ummi aqilah (LM) said...Reply To This Comment

Amin... InsyaAllah

ummi aqilah (LM) said...Reply To This Comment

Huhu lum pilih nama lagi diana

Mummydearie said...Reply To This Comment

Rasa macam dah lama sangat saya tak singgah sini ya, LM. Ingatkan hari tu LM kata awal tahun nak bersalin. Ni baru nak masuk 6 bulan ya...

Mual-mual dan takda selera makan dah hilang ke belum?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...