Saturday, November 22, 2014

Hujung Minggu Yang Super Busy

Salam..

Letih! Ingatkan hujung minggu dapat berehat jalan2 makan itu ini yang diidam oleh baby tapi nampaknya busy juga hari ni dan esok

Maisarah ada kursus motivasi anjuran doktok ismadi yang tak bermalam, so kenalah ambik dan hantar dua hari ni..

Ada macam-macam majlis lain.. Makanya, tersadai lah keletihan..

Tak sangka.. Makin laju masa bergerak, makin nak dekat tujuh bulan usia kandunganku:) alhamdulillah..
www.tips-fb.com

6 comments:

Kakcik Nur said...Reply To This Comment

Hari ini kepala sangat pening...lepas ni baring2 je...

Tihara said...Reply To This Comment

memang masa sangat pantas berlalu
moga kita sentiasa dalam rahmat Nya

Diana Rashid said...Reply To This Comment

Bulan satu la bersalin nye ye??cepat je..kan??besalin kat mana??

EzanIdris said...Reply To This Comment

Hii. Hope evryhtg smooth ya

Aisy Nasiha said...Reply To This Comment

Tak sabar nak abis tahun...

Mummydearie said...Reply To This Comment

Kalau tak buat apa-apa pun masa pantas berlalu, apatah lagi kalau sibuk. Rasa macam baru nak ambil nafas tetiba dah nak masuk hari baru, kan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...