Friday, November 21, 2014

Panas

Salam..

Musim- musim hujan sekarang ni kena buat kerja laju sikit. Bab mencuci baju kena cepat sebab takut baju tak sempat kering

Sejak dari pagi cuaca panas terik.. Peluang baju nak kering tu ada..

Perut dah berdondang sayang, lapar sungguh. Tak sempat lagi nak mengalas perut akibat sibuk mengurus kain baju sebab cuaca panas terik ni..

Tempat korang panas juga?

www.tips-fb.com

3 comments:

Rai OurKizuna said...Reply To This Comment

sini pun masih cerah.. semoga sempat kering bajunya.. :)

Diana Rashid said...Reply To This Comment

betul..pagi2 memang panas..tunggu jam 4 petang tu memang dah start guruh,mendung nak hujan..

Mummydearie said...Reply To This Comment

Sayakan kalau cuaca panas je memang tak berhenti mesin basuh saya kerjakan. Asal ada baju je basuh. Takda baju pun saya cari pasal nak penuhkan mesin basuh. Best dapat jemur baju banyak-banyak dan cepat kering. Yang tak best kalau musim hujan. Baju penuh berbakul-bakul!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...