Tuesday, November 4, 2014

Tak Boleh Angkat Lengan

Salam...

Perghh macam lama je tak hamil. Bila kena suntik kancing gigi ni rasa macam azab la sesangat. Lengan kiri ni masa balik dari klinij semalam memang dah rasa sangat lenguh dan berdenyut, tapi gagahkan juga masak laju2 untuk adik ad nak makan sebelum ke sekolah.

Makin petang makin sakit.. Tapi buat2 berlagak okey. Duduk luar mengutip cili api bagai , belek bunga, belek pokok kacang .. Tup2 pagi ni rasa lengan ni bengkak dan memberat. Sobsss

Tengok pagi2 encik Z dah buat cekodok bilis. Errr matikan diri je lah, sangat tak larat. Lepas minum air sambung tergolek atas katil. Duk picit2 usap2 lengan ni sambil berfikir apa lah menu nak masak untuk lunch nanti...

P/s: tangan kiri yang sakit tapi tangan kanan turut rasa berdenyut. Haishh mengada2 kan?

P/s 2: kalau kerja opis dari semalam lagi daku dah mintak mc. Sakit nyaaaa
www.tips-fb.com

4 comments:

Sidratul Muntaha said...Reply To This Comment

take care
jgn smpai kena tendinitis mcm kami ni
la ni kena jumpa ortho sbb ade inflammation kat area bahu
aritu suspect ade tear in ligament

Kakzakie said...Reply To This Comment

Alahai kesiannya.. kalau sakit masa en abe tak kerja mesti dia dah buat semua tu kan.. tapi sebab kerja jadi tolong buat sarapan aje. Dah banyak membantu tu..

Mummydearie said...Reply To This Comment

Kalau saya, baru nak sakit sikit tangan tu dah minta MC. Hahaha.

Moga cepat sembuh sakit lengan tu ya.

Aisy Nasiha said...Reply To This Comment

Dah ok harapnya lengan LM tu.. saya rasa masa mengandungkan naim, cucuk kancing gigi tak rasa sangat kesan cucukan tu..tapi masa nazif, agak ketara kesannya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...