Friday, December 5, 2014

1 2 3 4


Assalamualaikum

Memandangkan kata Cikgu AN lama LM tak tepek gambar anak2, hari ni LM tepek gambar ke empat-empat mereka di sini

Bila bawa ke kolam renang, berdebus- debus terjun kolam.



1,2,3,4..

Ops ada empat orang.. Eh dalam perut tu nombor 5?

Ye.. Lima.. Hehehe

Meriah.. Bila ketawa sampai bingit telinga. Bila bergaduh ummi pun terasa nak pitam. Bergegar rasa dunia dengan suara mereka. Bila hilang dari mata terasa sepi dan kosong hidup ummi.

Alhamdulillah..33 tahun hidup ummi dianugerahkan kalian:)


www.tips-fb.com

3 comments:

Kakcik Nur said...Reply To This Comment

Seronoknya dapat berendam dan berenang... :)

Aisy Nasiha said...Reply To This Comment

Ai....qila, marsha, syafiq dan ahzad.. muka ceria semuanya. Alhamdulillah, dah nak tambah lagi seorang adik, makin meriah la keluarga korang nanti.. umi kena tambah lagi sorang lepas ni, baru cukup geng, 3 sama 3.. haha

Hafizin Jamil said...Reply To This Comment

setiap masa berendam je ke 4 orang ni kak long? hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...