Sunday, December 14, 2014

Masih Letih

Assalamualaikum...

Masih letih lagi walau dah beberapa hari pulang dari Miri.

Entah apa yang diletihkan pun tak tau lah tapi tetap pitam-pitam selalu bila berdiri atau berjalan lama.

Nak kata letih jalan kat airport miri tu takda lah pula sebab airport kecil je pun. Malah tak perlu beratur nak naik pesawat .. Diberi keutamaan jadi orang pertama masuk pesawat sebab baby dalam pewut ni.

Apa yang letih? Dua jam penerbangan, sampai rumah memang dah larut malam.. Huhu..

Esoknya letih, lusanya letih, tulatnya letih..huwaaaaaa..

www.tips-fb.com

3 comments:

Ann Ishak said...Reply To This Comment

pembawakan kot :)

Aisy Nasiha said...Reply To This Comment

Banyak2 berehat ya LM.. masa ni badan LM lain drp biasa.. tu yang letih oenat tak daya semua ada tu.. jaga diri k

Najib Ariyan said...Reply To This Comment

kurang vitamin tu... banyak2 kan makan limau... supaya badan kuat dan sihat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...