Thursday, January 15, 2015

Dah Melarat

Salam..

Tak jadi apa kerja sangat pun hari ni. Tangan kanan yang sakit makin melarat sampai tak boleh nak angkat. Nak pakai baju pun sakit sampai terjerit2 sorang2.

Kena buat kerja yang tak angkat tangan tinggi2 je la. ampai baju pun sampai terlepas baju sebab sakit sangat2.

Apa punca? Tak tau la, sejak petang semalam sakit tiba2.

Maraton lipat baju yang menggunung tu je dah menitis air mata nak bagi habis. Bisanya tuhan je yang tau.

Tengah hari tadi masak sambal ikan siakap je. Tak mampu nak masak sayur. Bisa berdenyut2. Petang ni baru masak sayur. Punya lah susah nak buat kerja bila tangan kanan sakit. Tu baru sikit Allah tarik nikmat sihat tangan.. Huhu

Melarat..

Nampak sangat kalau gi klinik semalam dah baik dah kot. Tapi sebab tak suka gi klinik camni lah jadiknya
www.tips-fb.com

7 comments:

Akmall Razlan said...Reply To This Comment

lah.. kenapa ni? kesian pulak dengar.. hati2..and makan ubat serta rehatkan tangan tu banyak..tuam dgn tuala suam ke.. apa ke..

yang baik Ishak said...Reply To This Comment

Semoga awak cepat sembuh.

Diana Rashid said...Reply To This Comment

sma macam saya la..sakit tangan masa perut masuk 8 bulan..lepas tu smpai lepas bersalin ,habis mengurut 3 kali tu baru sakit tangan tu hilang.
rasa sengal2 yang menyakit kan..sampai menangis malam2 sebab sakit tangan.

mamawana said...Reply To This Comment

Assalam

Mamawana plak sakit kaki kanan . Nak lipat duduk antara dua sujuk punyalah sakit.. Turun naik cam gajah ajer rupanyer... gi klinik doc bagi panadol ajer utk tahan sakit.

baru sikit kan ujian ini...

Nur Inani said...Reply To This Comment

kenapa tu kak. tak cuba perg berurut ke

Mummydearie said...Reply To This Comment

Setakat sakit sendi ke apa tu biasa jugalah tapi sampai berdenyut-denyut bisa tangan tu tak pernah pulak kena. Lepas letak Flanil hilang ke sakitnya tu?

Kira Sakura said...Reply To This Comment

huuuuu sin akak. jaga diri bebaik tau

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...