Friday, January 9, 2015

Jahit Lencana- Selalu Je Last Minute


Salam..




Mood busy!!

Nyampah jugak melalui detik2 busy ni tau. Terasa jantung macam nak pecah. Nak minum pun tak sempat. Sobsss


Biasalah.. Dah namanya LM selalu je buat kerja last minute. Padan muka!!

Baru nak sampul buku, baru nak jahit lencana. Baru nak kecikkan tudung. Arghhh stress!!

P/s: jahit tgn? No no no!!! Tiga org beb, kalau sorang empat pasang tak ke jenuh nak bersila menjahit? Perut i dah mengah duk lama2..
www.tips-fb.com

3 comments:

Kakzakie said...Reply To This Comment

Oh adik jahit guna mesin ye. Kalau kakak lencana kakak jahit tangan aje.. sebab itu kadang tukar tahun buka dari yg lama guna balik - jimat!

Diana Rashid said...Reply To This Comment

seluar koyak sikit kat poket pun saya dah beratngguh2 jahit sebab tak de mesin..hehe..kalau ada mesin baik guna mesin je..letih nak jahit tangan..letih mata pun ye..mata ni nak tengok tv larat la..hahahha

Mummydearie said...Reply To This Comment

At least pandai juga jahit mesin. Saya ni memang memanjang je hantar tailor, LM. This year aje nametag jahit sendiri. Tetiba je skil menjahit yang cinonit tu tetiba datang. Anak saya kata nametagnya macam nak tercabut je tapi Mommy kata itu 'fesyen'. Hihihi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...