Friday, January 23, 2015

Pizza- Menu Yang Simple Bila Takda Lauk


Salam..

Haha..
Badan makin berat, emosi kacau bilau bila si kecik demam dah masuk hari ke tiga, dengan tak cukup tidur nya.. Dengan stok barang basah takdanya. Maka.. Sebab dada ayam je yang ada(kalau buat lauk sah tak laku) maka pizza lah menu lunch kami.



Sebab MALAS... Makanya buat dalam tray terus. Saiz 10x12 kalau tak silap tray ni. Sekali tepek terus bakar. Malas nak buat berloyang2.. Ekeke

Tak yah la tunjuk yang siap potong, bukan molek benar pun pizza tak cukup bahan LM ni. Pizza bidan terjun kan..

Takda keju parmesan.. Makanya tabur sajalah mozarella dan cheddar sesedap rasa. Oregano pun lupa nak tabur. Sobsss semua lupa.

Letak ayam, sosej dan capsicum je. Itu saja stok yang ada( hujung minggu memang takda apa dah dalam peti ajaib tu)

Malam ni makan saja lontong yang LM buat waktu orang lain gi solat jumaat tadi. Kebetulan encik z dah gorengkan kacang dan rebus nasi impit. LM terus buatkan kuah kacang dan lodeh sekali..

P/s: rasa mcm nk makan satay kambeng la. uhukkk

www.tips-fb.com

3 comments:

Nur Inani said...Reply To This Comment

sedapnyaa :D

Kira Sakura said...Reply To This Comment

hurmmm pizza pun sedap lah ummi. hari2 makan nasi takut nanti gemok ekekekekeke

Mummydearie said...Reply To This Comment

Orang tak sarat mengandung pun rasa macam leceh je buat pizza :) Siap ada lontong lagi tu. Memang curlass sungguh si LM ni tau!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...