Saturday, January 3, 2015

Tahun Satu- First Day


Assalamualaikum...

Sekejap saja masa berlalu, dah masuk tahun satu pun si kenit ummi ni. Tak sangka rasanya baru saja lagi ummi lahirkan dia pada umur 34-35 minggu kehamilan dengan berat 2.2kg, dengan jangkitan kuman kena stay lama kat wad , lepas tu jaundis sampai hampir dua bulan. Sungguh! Memang mencabar saat hadapi detik2 kelahiran dan dua bulan selepas kelahiranmu sayang..



Lengkap berseragam sekolah..

Hari suai kenal tahun satu berlangsung hari ini. Sori dik ummi tak dapat pergi sebab hari ni kena pergi dating dengan doktor haslinda. Adik gi dengan ayah ye.. Dan.. Sobss ummi kena tabah pergi KPMC sorang2, aduh.. Dah la tak tau jalan:(

Moga jadi anak pintar, rajin2 belajar ye sayang:)

www.tips-fb.com

3 comments:

Hafizin Jamil said...Reply To This Comment

Tak menangis ke kaklong nanti dia kena tinggal sorang2 dekat sekolah? hehe

Diana Rashid said...Reply To This Comment

seronok la dia nanti..dapat rmai kawan..silap2 tak mau balik sekolah kot..hehehe

Mummydearie said...Reply To This Comment

Kalau dia tak menangis okeylah, LM. Ni yang buat hati risau bila anak-anak kembang-kempis hidung tahan sedih bila nampak kita berlalu pergi dari sekolah!Saya dulukan masa naik Darjah 1, 365 hari mak kena berumahtangga kat kantin sekolah. Asal tak nampak je, tetiba jadi cengeng!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...