Thursday, February 12, 2015

Biskut Butter- Kudapan Yang Nyumsss


Assalamualaikum...

Malam tadi anak- anak bertiga tu takda tuisyen, maka cepat la tergolek si abang dan si anak dara kecik tu. Si ayah pula pergi kenduri tahlil maka senyap sepi lah rumah...

Nak tengok tv tak minat pula, kebetulan cuma ada cerita orang kecik delina ke apa ntah tajuk dia.. So, disebabkan boring dan risau stok butter dalam esbok tu bertahun pula jadiknya nanti baiklah jadikan makanan...



Tara... Model sedang mempromosikan biskut butter ummi!

Nyumsss...

Biskut butter adalah kegemaran LM. Lemak dan terasa susunya. Tapi kalau beli yang dalam tin bulat tu jenama apa ek? Lupa dah.. Harap mahal je la.. Dah la manis macam madu, tak tertelan akak!

Makanya.. Ia menjadi kudapan kegemaran anak- anak syurg ni juga. Tak banyak mana pun dalam dua balang je hasilnya tapi dah nak habis dah tu.. Tak sampai 24 jam! Grrrr

Eh tetiba rajin buat biskut? Haha gentel sambil duduk okey lagi la. kalau nak pakai nozel bagai tu takda lah.. Memang tak larat.

www.tips-fb.com

2 comments:

Diana Rashid said...Reply To This Comment

eh..saya pun ada butter dah nak masuk sebulan..hahhaah..nak buat biskut jugak la..sebenarnya nak buat krim kek tapi bila buat kek tak sempat nak buat krim dah diaorang bedal kek tu..jadi butter tu doksitu je la..haha

Aisy Nasiha said...Reply To This Comment

Sedap nampaknya biskut LM ni.. seronok abang Shafiq makan biskut tu ya.. berbaloi buat kalau cepat je abis ni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...