Tuesday, March 3, 2015

Empat Hari


Assalamualaikum..

Alhamdulillah baby dah 4 hari. Baby lahir malam ni lambat sikit la habis pantang kan? Hehe lambat sehari. Kikiki



Dia masih takmo bangun. Pagi tadi dia bangun 5.30 macam biasa. Sama macam dalam perut ummi dulu.. So, mana mungkin dia nak tidur sedangkan si ayah kentang kentung kat dapur siapkan sarapan dan bekalan sekolah akak dan abang dia.

Dia pun sama duk dapur teman ayah memasak. Siap je ayah masak, ayah gerak ke surau je bila subuh terus dia lena semula. Ayah kacau- kacau dia usik suruh bangun bila balik dari surau memang dia tak buka mata pun. Macam kena gam mata dia.

Menyusu sekali je sejak pagi tadi.. Kenyang ke tidur tu dik?

Ummi kena siap- siap mandi, bertungku dan berbengkung sebelum adik bangun. Ayah takda pergi melawat jiran meninggal so terkial- kial la sikit ummi nak ikat bengkung sendirian berhad. Ikat sendiri mesti kurang ketat.. Sobsss

www.tips-fb.com

7 comments:

Mona Lea said...Reply To This Comment

comelnya dia. rindu dengan bau baby

Diana Rashid said...Reply To This Comment

Bagus nya dia..tidur malam2 tak kaco Ummi nya nak berehat.dah boh nama ke belum??ke saya yang tertinggal ketapi nih???heheh

Kakzakie said...Reply To This Comment

Alhamdulillah... eloklah suka baby tidur org kata tak banyak kerenah dan cepat besar:)

Jaga diri dan buat tak tahu mana yg rasa sakit mata bila nampak yg tak selesa dipandang. Suruh bibik buat.

sud@is said...Reply To This Comment

Tahniah LM, baby comel dan sihat boy ya....selamat berpantang n jaga baby ya LM...

Mila Hilas said...Reply To This Comment

tahniah sis...comelnye baby

MaDiHaA a.k.a Ratna said...Reply To This Comment

Tahniah LM... slmt berpantang ye... comeynya baby...

Kira Sakura said...Reply To This Comment

dia dah x sabar nk tlong ayah la tu hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...