Thursday, May 28, 2015

Salah Hari

Assalamualaikum..

Erkkk hari ni baru khamis ye? Aduhai LM silap hari rupanya, ingatkan hari ni dah Jumaat

Rasa kelakar la pulak bila kelam kabut nak jemput adik syafiq dari sekolah bila jam dah dekat 11.30 tapi.. Bila fikir balik, ops hari ni khamis la..

Kenapa lambat sangat minggu ni berlalu? Mungkin sedikit letih dan kepala asik memikir kerja yang sepatutnya dibuat tapi belum terbuat. Tugasan menyediakan dua dulang hantaran anak sedara suami agak membebankan otak. Ops membebankan otak tu bukan bebankan LM tau.. Tapi agak takut sebab ye lah untuk hantaran pertunangan. Risau tak cantik, risau ada cacat cela.. Tu je lah.

Harap baby bagi kerjasama. Harap sempurna hasilnya nanti. Hujung minggu depan. Jauh lagi kot tarikhnya. Cuma bancuh2 dan baking elok2 je pun. Jangan risau ummi! Ecehhh sedapkan hati sendirik

Nota kaki: elo elo.. Kak aby(ibu melati qistina) . Tinggalkan nmbr tipon plis...

www.tips-fb.com

5 comments:

Kakzakie said...Reply To This Comment

Kakak pun rasa macam hari ini Jumaat sebab kakak tak puasa.

Mummydearie said...Reply To This Comment

Ni dah jangkit sayalah ni. Tapi saya selalu rupa hari Rabu terus lompat Khamis *_*

ummi aqilah (LM) said...Reply To This Comment

Hihihi akak bersebab, sy ni xde sbb

ummi aqilah (LM) said...Reply To This Comment

Ekeke.. Berjangkin suda...

Kira Sakura said...Reply To This Comment

akakkkkk ape cite dengan maid akak? dia balik mai tak? kira ni dah tertinggal ketapi bermeter2 dah ni hihihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...