Wednesday, June 10, 2015

Air Takda

Salam..

Uishh dah jam 12.30 tengah hari. Dugaan betul! Sejak malam tadi sebelum tido baru perasan air takda. Rupanya dorang buat kerja korek jalan dekat kondo area sini paip pecah..

Ingatkan pukul 10-11 pagi air akan ada. Kain tak berbasuh, nak masak pun tak boleh.. Grrrr memang makan hati betul la. 

Penyudahnya.. Bila takda air, ummi asik menyusukan baby, pam susu.. Layan baby dan menung.. Ekeke

Ops.. Baby Ariz dah pandai bertarik sampai 1/2 katil. Tapi.. Dia buat kerja sambil menangis2 la. dia memang jenis belajar buat kerja sambil menangis. Malam tadi banyak kali dia mengundur/kebelakang sampai tepi tingkap. Tercari-cari mana baby hilang rupanya dia buat kerja dalam gelap. Aduaii baby ni...
www.tips-fb.com

3 comments:

Aisy Nasiha said...Reply To This Comment

Lama juga air tak ada tu, susah hati kalau saya pun..harapnya taklah lama lagi ya.. dh biasa semuanya mudah, bila sekali sekala ada yang kurang memang terasa lainnya..

Amboi cepatnya baby pandai nak mengesot ya, eh betul kan istilah saya ke bukan lagi fasa mengesot tu? Haha.. ..

Diana Rashid said...Reply To This Comment

hahaha..besar tu dah melasak..bagus ababy Ariz..hehe

Mummydearie said...Reply To This Comment

Hahaha... belajar buat kerja sambil menangis! Kelakar pulak bunyinya di pendengaran saya, LM!

Saya memang fobia kalau dengar air takda. Memang fobia sangat-sangat. Kalau saya dengar air paip tak menitik langsung, penuh segala tong yang ada saya tadah air. Tak ke fobia teruk tu?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...