Thursday, June 4, 2015

Cheese Tart Untuk Hantaran

Assalamualaikum...

Fuhhh lega.
Itu lah yang dirasa apabila segala yang terbuku di hati sudah langsai...

Apa kes LM ni?
Camni... Kononnya kami rancang nak sponsor dua dulang untuk hantaran pertunangan anak buah encik Z. Satu tu coklat.. Takpelah beli je. Satu tu kononnya nak letak cheese tart. Encik Z ni kononnya nak mudahkan kerja LM dia nak beli je shell tu(kulit tart tu). Tinggal buat filling je lah. Mudah katanya..

Tapi..
Kalau korang kenal seorang LM(Lydia Miza) mustahil la kan nak beli sebab beratus tu kita bayar yuran kelas cheese tart dia nak beli shell yang tak sedap kat bakery tu.. Sobsss. Harus lah LM angin sambil hentak
www.tips-fb.com

8 comments:

Aisy Nasiha said...Reply To This Comment

Untungla anak buah tu dapat sponsor benda yang best.. mesti sedap tu

najihah sahami said...Reply To This Comment

haha...takkan sampai hangin kot kak...kehkehkeh...rajinnya akak sorang ni. meh sponsor mish la plak kak.

najihah sahami said...Reply To This Comment

haha...takkan sampai hangin kot kak...kehkehkeh...rajinnya akak sorang ni. meh sponsor mish la plak kak.

ejulz said...Reply To This Comment

x dpt lawan air tgn sendiri.. hehe

ejulz said...Reply To This Comment

Jom terjah entry terkini "Hadiah Segmen.."

Hafizin Jamil said...Reply To This Comment

Nak minta sponsor juga la kaklong tart tu. Hehhe

Kira Sakura said...Reply To This Comment

akak nt ktorg dtg sana lagi mohon buat cheese tart jugak ekekekekeke :p

Mummydearie said...Reply To This Comment

LM memang rajin. Kalau sayalah yang dioffer suami untuk beli apa-apa, memang saya tak tolak. Saya senyum simpul pastu sengih paling comel ~_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...