Tuesday, June 2, 2015

Syukurlah..

Salam...

Syukurlah. Alhamdulillah. Itu saja yang mampu terucap dek kata- kata. Syukur sangat ayah tak gi opis arini. Dengan keadaan ummi yang demam, kelam kabut melayan sesekali syafiq merengek walau tak la dia sepanjang masa asik nak perhatian ummi tapi tetap sedaya upaya layan dia kesian kat dia yang tetiba demam tanpa sebab.

Baby? Pagi tadi memang dia merengek. Tapi.. Nak dukung dia sangat memang tangan kanan ummi ni tak larat. Lama- lama bila dah tengah hari dia makin okey.. Cuma masak bubur daging saja hari ni. Yang tak demam pun makan je lah bubur. Tu je yang ummi larat.

Kalau lah ayah ke opis arini macam manalah ummi nak ambik kakak dari sekolah . Kakak tuisyen sampai jumaat pulak tu. sobsss. Bila syafiq demam memang dia macam robot takda bateri. Layu je.. Tapi kena paksa makan juga sebab nak suap kan ubat.. Huhu.

Ummi pula lepas makan ubat mata layu je. Nak-nak petang ni hujan lebat, lagi lah mata mengantuk sangat. 
www.tips-fb.com

4 comments:

Mek Onie said...Reply To This Comment

semoga dipermudahkan segala kehidupan akak :)

Ms Nisa said...Reply To This Comment

semoga diberi kesihatan yang baik.insyaAllah

>>susulobakmerah.blogspot.com

Mummydearie said...Reply To This Comment

Semoga cepat sihat si Syafiq tu dan baby pun tak melarat merengeknya. Mana nak layan sakit bengkak lagi, mana baby lagi, mana anak bujang lagi...aduhai.... saya ni baru aje dua anak dah terkangkangkiap. Tak leh bayang pulak macamana dengan LM.

Kira Sakura said...Reply To This Comment

musim mempengaruhi sama kak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...