Wednesday, June 17, 2015

Tanpa Sayur

Salam...

Hurmm macam kalut je arini. Dengan bisa tulang nak bangun duduk pun payah.. Baby Ariz pula tak mau tinggal asik nak ummi . Akhirnya menu hari ni sambal paru dan kurma ayam terhidang tanpa sayur.

Kejap lagi lah kot baru goreng sayur. Baby Ariz ajak borak, kejap nak menyusu.. Kejap lagi membuang pulak. Huhu.

Agaknya terlebih gentel kot baby ariz ni tu yang terlebih bambam tu. sobsss..

Nota kaki:LM jadi tak tenang selagi tak siap masak.
www.tips-fb.com

4 comments:

Kakzakie said...Reply To This Comment

Biarlah gebus best nak gomol
Apa lagi kakak-abang dia mesti tiap hari dok mengulek tak sudah

Sediakan timun dan daun salad aje kalau dah tak sempat sangat.

Diana Rashid said...Reply To This Comment

hahahah..anak manja sungguh la Baby Ariz ni..memang syok kalau berpeluk je pagi2 dengan budak bam2 macam dia..

Yaya Azura said...Reply To This Comment

tak pe lah tanpa sayur, paru dan masak kurma pun sedap sangat dah tu..
(ni ayat org tak berapa nak suka sayur)hihi

Mummydearie said...Reply To This Comment

Bila maid tu nak balik LM? Lepas raya ke? Lintang-pukang sikitlah ya semua kena buat sendiri dengan baby lagi nak diberi perhatian penuh. Tapi kalau ada pun bukan menyenangkan, ya tak?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...