Friday, July 24, 2015

6 Pagi

Assalamualaikum..

Salam jumaat.

Errr pagi ni tak dengar bunyi alarm. Sedar-sedar bos besar bangun tutup alarm yang berbunyi kali keberapa pun tak tau la. LM set alarm pukul 5.30,5.40,5.45..5.50..6.00.. Begitulag berikutnya. Tak sedar pukul 5.30 dia bunyik lagi sampai tuan dia sedar. Hehehe

Penat sangat ke apa ntah sampai tak dengar bunyi alarm langsung:(

Stok roti pun takda, nugget bagai tu jauh sekali la .. Kan baru balik dari kampung sah la segala makanan tu takda dalam simpanan. Mujur malam tadi dah minta si kakak sulung rendamkan mihun. Erkkk 30 minit sebelum anak2 syurga ni naik bas. Sempat ke? Mereka perlu sarapan 6.15 pagi. Bekal perlu disejukkan sebelum ditutup.. Sobsss

Lelaju masak mihun singapore. Mana sempat nak rendam cili kering bagai bila dah lewat gini.. Huhuhu..

Padan muka kan? Kalau puasa ni sah la tak sempat sahur. Hehehe.

Mujur siap masak seperti yang diharapkan. Sempat bekalkan untuk mereka, sempat sejukkan sebelum mereka menyuap sarapan. 

Kalut betul la ummi ni ... Hehehe


www.tips-fb.com

5 comments:

Aisy Nasiha said...Reply To This Comment

Haha.. kalaut nampaknya pagi LM ya. Sempat juga buat sarapan tu..tahniah LM.. memang gigihh ummi ni..

Bunda a.k.a KN said...Reply To This Comment

Salam lebaran dari Bunda....

Diana Rashid said...Reply To This Comment

saya kalau tak sempat kan memang saya sua anak makan sambil tunggu van kat luar..hehehehh..gelap ..bukan orang nampak :p

lia ummiirfan said...Reply To This Comment

kalau saya lak anak tak sempat makan, makn jelah dalam keta.. :))

Mummydearie said...Reply To This Comment

Kalut-kalut pun sempat lagi hidangkan sarapan 'marbeles' untuk anak-anak. Kalau saya yang kalut, alamatnya biskut kering ajelah LM cicah Milo. Kesiankan anak bujang saya :)

Saya pun pelik tau. Bulan puasa set jam pukul 5 pagi. Jam belum berbunyi saya dah bangun. Lepas bulan puasa, set jam pukul 5.15 pagi, 5.30 pagi tapi tetap juga terlajak-lajak lompat katil. Very confused tau macam ni...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...