Wednesday, July 1, 2015

Kehabisan Stok

Salam...

Eh syoknya baring dengan baby. Tak yah la nak fikir kain tak bersidai lagi tu kan... Ahaha

Bila berguling ni terpikir pula, stok lauk dah habis. Nak masak apa untuk berbuka ni?

Yang ada cuma ikan kembung, dada ayam dan... Ayam goreng ayamas je. Sah la dada ayam dan ikan kembung tu takda peminat kalau dimasak pun.

Nak ke kedai malas.. Ayooo nak masak apa? Kalau malas sangat buat nasik lemak je aci tak? Timun jepun pun ada, kelapa parut pun ada.. Huhu, nape boleh tak perasan stok lauk habis ni. Takkan nak masak lauk telur kot? Sian pula, kalau tekak sendiri takpe ni ada anak2 yang berpuasa kenalah masak yang menepati citarasa mereka juga setelah seharian berpuasa. 

Buntu.. Nak masak apa?

Takda maknanya nak ke kedai dengan baby ariz ni. Ish dah la panas..
www.tips-fb.com

2 comments:

Mummydearie said...Reply To This Comment

Buatlah ikan bilis goreng kicap, LM. Tambah sikit dengan telur masak lemak walaupun bukan telur itik ~_^

Saya pun baru semalam menggoreng Drummet Ayamas sebab kalau bab itu memang confirm habis berbanding lauk lain.

Saya ni kan kalau ada stok lauk pun saya pening tak tahu nak masak apa tau!

Aisy Nasiha said...Reply To This Comment

Haha.. itu kes xda stok banyak.. kalau saya sehari dua ni, mula rasa malas sebab sejak puasa ni 2kali sehari masuk dapur... lauk ada dlm peti sejuk pun buat2 xtahu nak masak apa.. hihu..mmg pemalas..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...