Tuesday, August 4, 2015

Hujan

Assalamualaikum..

Hujan lebat malam tadi buat cuaca mendung dan udara sejuk walau dah dekat pukul 10 pagi

Kesiannya anak2 terpaksa mandi pagi nak ke sekolah dalam kedinginan subuh. Huhu

Petang semalam pun hujan lebat, kain banyak yang tak kering. Ditambah pula cucian hari ni. Risaunya pakaian tak kering. Pakaian yang lambat kering baunya tak berapa enak.

Siap basuh selimut cadar bagai pulak tu.. Huhuhu.

P/s: tempat kalian panas? Kat kampung LM jarang hujan. Bonda pun pelik bila kami cerita sini hujan tiap hari
www.tips-fb.com

2 comments:

Kakcik Nur said...Reply To This Comment

Suhu agak dingin pagi ini tapi nampak kat luar matahari mula bersinar...

Mummydearie said...Reply To This Comment

Pagi tadi memang terasa sejuknya. Alarm dah berbunyi pun masih tarik selimut tebal sampai kepala. Kalaulah hujung minggu, bestnya. Memang pun dah start musim hujan kot. Selalu je petang hujan.

Area saya lewat malam semalam sampai awal pagi hujan. Oh, syok tidur tau!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...