Monday, August 3, 2015

Sedar Je Terus Duduk

Assalamualaikum

Isnin..
Yang tua pun monday blues, ni pula baby. Dah terbiasa sabtu ahad ada abang kakak dan ayah ramai yang melayan dia tup tup isnin sepi. Hurm paham-paham je la ...

Ummi mesti ada depan dia. Yang rasa nak gelak tu sejak dah pandai duduk sikit2 ni asal dia bangun je terus duduk. Walau dia dah duduk agak tegak dari beberapa hari lepas, tetap nampak tak berapa seimbang duduknya. 

Tetap comel di mata ummi. Mamai2 terus duduk sambil mata melilau cari ummi. Walau ada sedikit geram sebab ummi ada kerja nak buat tapi rasa bahagia melebihi rasa geram sebab baby Ariz ada 24 jam depan mata ummi. Syukur alhamdulillah..


www.tips-fb.com

1 comments:

Mummydearie said...Reply To This Comment

Salam, LM. I'm back. Rindu tak? Hahaha...

Baby Ariz dah boleh duduk ya. Sure comel bila duduk terjelepuk macam tu. Kalau boleh, 24 jam nak tenung anakkan tapi apakan daya, bukan mudah nak duduk santai aje depan anak!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...