Sunday, September 27, 2015

Cuti Jerebu Lagi

Salam..

Alahai jerebu. Esok cuti lagi anak-anak dek kerana jerebu. Dek kerana perbuatan manusia, tercemar udara maka beginilah yang terjadi. 

Kita yang berusia ni walau tak cuti lena juga jaga kesihatan. 

Bila lah nak berakhir jerebu ni? Kesian calon PSRA terpaksa ditunda peperiksaan esok hari dan dimulakan pada hari selasa. Paper yang ditunda tu nak ganti bila la pula? Alahai.. Bertabahla anak-anak, ujian kecil dari Allah. Moga sihat selalu agar dapat menjawab peperiksaan dengan baik, InsyaAllah

P/s: ada ulser di tepi anak tekak, makan apa pun rasa pedih macam telan pasir:(

www.tips-fb.com

3 comments:

Lea Ismail said...Reply To This Comment

jerebu ni nak keluar pikir 3-4 kali

uncle gedek said...Reply To This Comment

Dah beli mask ke belom?

Diana Rashid said...Reply To This Comment

kami kat sini keadaan masih ok..harap2 kekal macam ni la..kesian kat anak2...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...