Friday, September 18, 2015

Mentari Menyinar

Assalamualaikum..

Jumaat yang meletihkan. Haish kemain intro je dah nampak aura negatif. Huhu. Tapi memang letih pun..

Hari ni disebabkan mentari menyinar indah maka berebut nak menjemur kain nak bagi semuanya kering..

Bila ayah takda maka ummi kena hantar syafiq ke sekolah dan hantar si abang tengah hari tadi. Biasanya ayah balik solat jumaat kat masjid sini dia yang hantarkan. Bila ayah takda kenalah bersiap awal pagi nak hantar abang apit ke sekolah. 

Bila mentari menyinar rajin la ummi menebeng kat luar. Maka bertambahla sakit kepala ni.

Sibuk belek pokok daisy, belek pokok pudina dan nak menyemai dalam pasu baru. Bersihkan sangkar kucing .. Bila terhidu banyak sangat jerebu maka tanggung la akibatnya.

Baby ariz pula takmo tido siang. Aduh duh. Macam tak dapat gi rewang je petang ni nampak gayanya? Sobss

P/s: tempat korang dah reda tak jerebu?

www.tips-fb.com

2 comments:

hainom OKje said...Reply To This Comment

Yelah UA......hari ni baru nampak cahaya matahari. Jerebu dah agak kurang dah.......sama le baju tak kering sejak semalam....

Biasalah ada bebudak yg masih kecik mmg bizi

ejulz said...Reply To This Comment

sakit tekak sakit mata sakit kepala bila kene jerebu ni..

Jemput singgah k..

Entry terkini

1. "Aperture Squad Artwork"




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...