Thursday, September 17, 2015

Selamat Hari Lahir Sayang-maisarah

Assalamualaikum..


Alhamdulillah..

17 september, genap 12 tahun anak sulung ummi ni.

Lahir lewat 4 hari dari due date. Pendiam, pasif sikit, susah nak mesra dengan orang. Takut nak berada di luar dari kelompok dan kebiasaan.. Sama je cam ummi dia.. Huhu.

Moga jadi anak solehah, berjaya dunia akhirat ye kakak.. Kami semua sayang kakak.

Dah lebih tinggi dan besar dari ummi pun, maka wajiblah kena pandai urus rumah lepas ni tau! Kena belajar masak dan bla bla bla.. 

Birthday kali ni dapat hadiah mahal sket.. Kena ucap terima kasih kat ayah, tak sangka anak ummi ni rabun gak. Ngam2 birthday dia pulak tu dia dapat spek.. Maka spek mata tu dikira hadiah birthday la .. Sendiri pilih bingkai, sendiri minta nak cermin yang cam ummi.. Amboiii kemain??

Hentak2 kaki ummi protes tengok bil. Ish mujur ummi tak pergi . Anak ayah la katanya.. Ayah ikut je apa anak dia minta. 

Dasar...

Kira samah cam ummi dulu. Minta kat mak gerenti tak dapat. Makanya kalau nak apa-apa nak gi rombongan ke apa ke bisik kat ayah terus minta sain. Ayah dah sain mak bebel pun tak guna dah. Lalala...




www.tips-fb.com

3 comments:

Aisy Nasiha said...Reply To This Comment

Dah besar anak sulung LM. Untung orang kawin awl ni.. kejap lg mak anak nampak macam adik kakak je..

Selamat ulang tahun buat Maisarah, moga berjaya dan jadi anak soleh yang membahagiakan umi ayah ya.. insyaAllah balas jasa umi ayah nanti ya..

Ummu Athiyah Ismail said...Reply To This Comment

Singgah pagi..

Selamat hari lahir Maisarah..semoga berjaya di dunia dan akhirat..Ameen

Tips Cerahkan Kulit

hainom OKje said...Reply To This Comment

Hepy Bezday Maisarah..... moga jadi anak yg solehah
Ohhhh sebaya dengan anak bongsu Okje ni... Dia ta k mengaku yg dia dah besar....geram nengoknya hihi
Salam kenal ye

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...