Tuesday, September 29, 2015

Tak Mampu Nak Lawan Nafsu Makan

Salam..

Aduh duh duh..
Penangan sayur labu masak lemak punya hal. Tadi pukul 6 lebih dah makan dah, macam biasa memang dinner time tu tunggu incek suami balik kerja terus dinner. Tapi... Bila si acha makan terus buat muka selamber capai pinggan duduk bersimpuh sama-sama.

Kononnya gorengkan ikan lagi untuk dia dan abangnya yang belum balik dari masjid. Bila tengok ikan cermin garing tu terus tergoda. Mak aihh bahaya ni

Lain kali kalau time camni tak boleh masuk dapur la jawabnya. Mudah tergoda, tak mampu nak lawan nafsu makan ni. 

Apa taknya, tadi lepas dinner terus pump susu baby. Tak lama lepastu dia bangun tidur terus df dia. Ni.. Kalau nasib tak baik lepas pump susu sebelum tidur nanti silap-silap cari roti lagi kat dapur.. Ekeke

Asal pump susu je lapar, sobsss
www.tips-fb.com

3 comments:

lia ummiirfan said...Reply To This Comment

makan je... kita bf mom needs energyyyy..:))

Malinda Ismail said...Reply To This Comment

Betol tu LM makan je cuma jgn berlebih lebihan ...apa yg LM makan kan kongsi dgn si baby jugak

Mummydearie said...Reply To This Comment

Makan aje LM. Awak tu bukan gemuk mana pun.... Setakat terjeling entiti tak dikenali kat cermin kedai mamak, abaikan ajelah. Hehehe! Tak boleh jadi penasihat saya ni! Hancur diet orang!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...