Monday, October 5, 2015

Donut Gebu

Salam..

Melayan anak-anak syurga di kala cuti.. Ummi buat donut gebu untuk mereka


Yang ni nak sadur gula. Untuk LM , syafiq dan incek z


Yang legam comot ni untuk anak2 bertiga tu.. 

Buat saiz agak besar, 1/2 kg tadi dapat tak sampai 20 biji kot..

Tak sempat nak kira dah lesap.. Ehehe

Nota kaki: sebenarnya sebab utama buat donut sebab nak mahirkan buat ring tepi donut tu je. Ehehe
www.tips-fb.com

7 comments:

Fida Z Ein said...Reply To This Comment

Assalamualaikum....memang gebu donut tu....budak-budak mesti suka topping nya sahaja...

Diana Rashid said...Reply To This Comment

cantik gebu nampaknya donut awak ni..anak2 saya pun suka donut.tapi lama dah ni tak buat..diaorang pun tak minta.tunggu diaorang minta nanti la baru buat..hahahah

Lea Ismail said...Reply To This Comment

gebu betul nampaknya donut tu

Rai OurKizuna said...Reply To This Comment

lama sungguh saya tak mendonat LM.. anak anak burung dah menyanyi mintak donat banyak kali dah.. hahaha

Ummu Athiyah Ismail said...Reply To This Comment

sedaonye..memang gebu :)

3 Proses Detoks Yang Anda Patut Tahu

Kira Sakura said...Reply To This Comment

ohh syafiq tak makan coklat ye kak?

Mummydearie said...Reply To This Comment

Sedapnya alahai donut. Ni kalau buat kat rumah mesti anak-anak pelik kenapalah Mommy mereka ni terlebih rajin. Hahaha!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...