Tuesday, October 20, 2015

Jemput-Jemput Bilis Pedas

Assalamualaikum...


Jemput-Jemput Bilis Pedas.Dah lama plan nak buat asik terlupa saja. Maka disebabkan hari ni semua ada di rumah sempena hari kedua cuti jerebu minggu ini ummi godek tepung la jawabnya.



LM kisar bawang, bilis dan cili merah tu .. Kisar kasar tanpa air tau.. Lepas tu camour telur dan daun kucai. Nyumsss sedap! Cicah sos cili. Nom nom nom..

LM buat dua jenis sebenarnya tadi. Satu yang ni dan satu lagi jemput-jenput manis yang kembung tu. malu nak share sebab tak lawa bentuk tak berapa bukat macam mat gebu buat.. Hihihi




www.tips-fb.com

2 comments:

Kakzakie said...Reply To This Comment

Alahai tak payah nak malulah... walau tak cantik pun kakak pencaya kalau semuanya tak sekolah mesti licin punyalah sambil tengok buku, tonton tv tahu-tahu habis semuanya kan:)

Lea Ismail said...Reply To This Comment

buat hari ahad lepas. suami tengahari dok minta buat jemput bilis. makan dengan sambal tumis ikan bilis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...